Medlemsavgift och Grundträningsavgift

Alla som spelar bordtennis eller tränar något annat i IFK-hallen måste betala medlemsavgift och grundträningsavgift (det enda undantaget från denna regel är eleverna och lärarna på Polhemsskolans idrottslektioner). 2023-2024 gäller följande avgifter för enskild aktiv medlem:

Medlemsavgift: 200 kr

Grundträningsavgift: 600 kr

Familjer betalar sammanlagt 1100 kr per spelår för medlemskap och grundträningsavgift.

Den som bara vill vara stödmedlem i IFK Lund Bordtennis betalar 200 kr per spelår.

Avgifterna faktureras normalt via SportAdmin i början av höstterminen.

Om du inte har fått någon faktura i slutet av september, trots att du vill vara medlem, kontakta Fabian Beijer (ordf@ifklund.net)

Den som går med i klubben efter nyår behöver bara betala halv medlemsavgift och grundavgift för spelårets andra halva (vårterminen).

Träningsavgifter 2023/2024
2022-12-14 13:53

Styrelsen har beslutat om följande träningsavgifter under spelåret 2023/2024. Dessa avgifter behöver bara betalas av spelare som deltar i den organiserade träningen (se träningsschemat). Träningsavgiften faktureras via Sportadmin i början av varje termin.

Senior A: 400 kr

Senior B: 300 kr